Virtual Home (VR):

Nieuwbouw of renovatieprojecten, de eindgebruiker kan zich vaak geen voorstelling maken hoe het gaat worden of hoe hun toekomstige woning eruit gaat zien als deze is ingericht of met de extra opties die aangeboden worden. Vaak wordt er daardoor voor de goedkoopste oplossing gekozen om na oplevering erachter te komen dat die standaard witte tegel op de badkamer wel heel erg saai is en die dubbele wasbak heel makkelijk gerealiseerd had kunnen worden. Of dat het dakkapel wel een behoorlijke meerwaarde voor huis oplevert. Balen maar het is niet anders…of toch wel?

Met de Virtual Home stapt de toekomstige bewoner al in bijvoorbeeld deze badkamer terwijl alle mogelijkheden nog open staan. Optie 1 is de standaard witte tegel, optie 2 de moderne grijze tegel met dubbele wastafel en super de luxe regendouche en optie 3……ga zo maar door. Een ding is zeker de klant zal zeker niet meer voor optie 1 gaan. Ze lopen daadwerkelijk al in hun droomhuis rond vooraleer de 1e steen van het huis überhaupt gelegd is!!

Doelgroep B2C:
Inzetbaar bij grote projecten waar b.v. door een heel huis daadwerkelijk gelopen kan worden. Dit is een presentatie aanvulling m.b.t. interieuradvies. Zeer professioneel en de klant ervaart live de ruimte zoals deze ingedeeld gaat worden. Toch een grotere keuken? Nu kan het nog alvorens te gaan breken!! Men hoort tenslotte vaak genoeg:

“Een huis moet men eigenlijk 2 keer moeten kunnen bouwen
om de indeling PERFECT te hebben!!”

Met de Virtual Home van CC-Design Studio behoort deze uitspraak tot het verleden!

Doelgroep B2B:
Vastgoed, makelaars, projectontwikkelaars en verhuurbedrijven die een moeilijk te verkopen of nieuwbouwwoning aanbieden. Deze presentatie mogelijkheid is een aanvulling op homestaging.