Virtual Homestaging

Mensen zijn van nature visueel ingesteld en een plaatje zegt tenslotte meer dan 1000 woorden. Een woningpresentatie wordt binnen een paar seconden beoordeeld en juist dan moet de bezoeker geboeid blijven.


Onderzoek heeft uitgewezen dat maar liefst 80% van de kijkers niet
in staat is om door mankementen of een interieur heen te kijken!!


(Potentiele) kopers kunnen vaak geen beeld vormen van hoe een woning er uit kan komen te zien na bepaalde werkzaamheden. Door van een woning dat in de verkoop staat een ontwerp te laten maken, kan dat net het laatste duwtje in de rug geven voor de koper om een woning toch te kopen.

Met een 3D Artist Impression hebben ze direct een beeld van de voor en na situatie. Hoe een woning er uit zou kunnen gaan zien als b.v. de houten schrootjes aan de wand een frisse moderne kleur heeft en de oranje keuken uit de jaren 60 vervangen is door een grote leef keuken met het kookeiland. Met andere woorden hoe ziet de potentiele woning na een metamorfose eruit.

Ook dit kan voor de koper net even dat laatste stapje over de drempel zijn om de woning te kopen.

Als uw woning al een tijd te koop staat en u hem niet verkocht krijgt dan is deze optie zeker een aanrader! Het kan namelijk voorkomen dat u moet zakken met de verkoopprijs van uw woning. Het eenmalig uitgeven van circa € 750,- aan een ontwerp kan voorkomen dat u (bijvoorbeeld) € 7.500,- moet zakken met de verkoop prijs! 

Doelgroep B2C:
Particulieren die, al dan niet met tussenkomst van makelaar, hun huis in de verkoop zetten. Tevens voor hen die hun huis willen laten taxeren en middels homestaging het huis meer uitstraling willen laten geven om zo de taxatiewaarde te kunnen verhogen.

Doelgroep B2B:
Vastgoed, makelaars, projectontwikkelaars en verhuurbedrijven die een moeilijk te verkopen woning of nieuwbouwwoning aanbieden. 

              

Virtual Homestaging | Voor situatie                                                Virtual Homestaging | Artist Impression